Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2013 12:12 - Obsession
Автор: tutko Категория: Забавление   
Прочетен: 4545 Коментари: 13 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Признавам си – обсебен съм. От мисълта за една блогърка, която знам, че е достатъчно интелигентна, за да бъде много четена и коментирана. От друга, която има чувство за хурмор, но пък на мен това не ми харесва. Мога да бъда харесван само аз! ЯСНО ЛИ ВИ Е??? От трета която... абе, с изключение на две-три блогърки, всичко друго не заслужава вниманието ми, а само моето пренебрежение и омраза...

 

image



И понеже не мога да достигна интереса който една от тях провокира, се опитвам да я дразня като й казвам да не ми пише на лични. А тя никога не ми е писала, сигурно няма и да ми пише. Затова използвам всеки случай да я наклепам – в нарочен пост или в коментар. Лошото е, че вече не мога да измисля нищо ново, затова си повтарям като латерна онова за неколкократното й напускане с предварително планирано завръщане.
Втората пък много обичам да я обиждам за годините й. Третата... все намирам за какво, по тоя въпрос съм много изобретателен.

Ама това си го признавам само пред мене си, не мога да го кажа публично. Нали съм всеизвестният шериф на мумиите. Е то вярно, че от време на време правя биг мазало навсякъде, но смятам, че съм добронамерен, затова минавам и замазвам колкото мога в последствие. Малко съм непохватен нищо, че съм многословен, та чак логореичен. Но колкото и да съм многословен, не мога да привлека вниманието на всички блогъри и не мога да ги накарам да ме обичат. И това ме прави още по-нещастен.

 

 

Мислите ли, че имам изкривена представа за себе си?

 

image

Завиждам. На много блогъри завиждам и гледам да ги клепам наред. Завиждам и на много мъже в блога - заради това, че са по-четени и по-интересни от мен, затова, че са по-харесвани от мен, за много неща им завиждам.  И ги мразя даже. Затова ги обиждам. Охооо, ако знаете само как ги обиждам. Като започна, не мога да се спра, затова ходя да обиждам и по други сайтове, не само в блогбегето. Щото толко много омраза не се задържа лесно на едно място.

И аз искам да бъда коментиран от много и различни блогъри, но понеже никой вече не ме е**ва за слива, се налага да се коментирам сам от многото профили, които си създадох за целта. А си ги създадох, защото ми е толкова самотно. Добре, че от време на време минават две приятелки, та  да драснат по някое коментарче за цвят.


Обсебен съм и от това да вися все на първа и да доказвам колко съм велик, умен и ерудиран. Понеже на друго място не мога, използвам трибуната на блогбегето, за да изпъкна.
 

А когато някой се осмели мен да ме наклепа или пък някой от тези, които не харесвам се възкачи на първа, веднага мобилизирам всичките си налични връзки и умения за да изчезнат дипломките на популярните, но омразни за мен блогъри. Освен това, колкото и да е четен даден блогър, щом той ме клепа, значи няма място на първа и трябва веднагически да се изпари от там. Точка! Казах! Аз шериф ли съм тука или какво съм ви аз на вас!!!?

  В кратките мигове на проблясъци осъзнавам колко съм жалък и нещастен, но осъзнавам и това, че не мога нищо да направя, по-силно е от мен.

Понякога забравям, че прасето си е прасе, дори когато чете бизнес новините...


image


А от всичко най-обичам да нападам останалите блогъри (уточних вече, че изключение правят трите ми приятелки тук) за неща, които сам правя.
 
HEEEEEEELP!!!






Гласувай:
11



Следващ постинг

1. samuraijack - Каква слива, като си изядена ябълка?:-)
25.05.2013 12:33
Изсушените плодове се наричат ошаф, не шериф.:-):-Р
цитирай
2. tutko - Изсуших се от това да си влизам от ...
25.05.2013 12:35
Изсуших се от това да си влизам от профил в профил. Да не мислиш че ми е лесно?
цитирай
3. tit - Всичко, от което се нуждаем, е любов, Тутко!:))
25.05.2013 13:40
Що не си споменал колко много искаш да ти пишат на ЛС, м?!:):))
Ако излезеш известно верем от мрежата - може и да те сполети.
И любовта, и писмата!:))
Пробвай бе, не е страшно!;)
цитирай
4. tutko - Изобщо не си и помисляй да ми досаждаш на лични! Не си от блогърите, достойни за вниманието ми,
25.05.2013 13:53
tit написа:
Що не си споменал колко много искаш да ти пишат на ЛС, м?!:):))
Ако излезеш известно верем от мрежата - може и да те сполети.
И любовта, и писмата!:))
Пробвай бе, не е страшно!;)

ама-аха!!!
цитирай
5. theeconomist - Не мога да те нарека "свиня", все пак четеш!
25.05.2013 16:58
Но че си прасе е ясно - вместо да четеш "The Economist", четеш тъпия " The Business Week".
Там има само новини за политическата и икономическа криза в Египет.
цитирай
6. tutko - Аз вече се абонирах за вестник "Капитал", но си посипвам главата с пепел и тутакси
25.05.2013 17:08
theeconomist написа:
Но че си прасе е ясно - вместо да четеш "The Economist", четеш тъпия " The Business Week".
Там има само новини за политическата и икономическа криза в Египет.


си правя абонамент и за "The Economist".
Така става ли, шефе?
цитирай
7. tit - Що нападаш младежа сега - и той тъгува за Родината си, кво?!:):))):))
25.05.2013 18:27
theeconomist написа:
Но че си прасе е ясно - вместо да четеш "The Economist", четеш тъпия " The Business Week".
Там има само новини за политическата и икономическа криза в Египет.

цитирай
8. tutko - Аз тъгувам най-вече когато не съм на първа и когато не плюя по блогърите
25.05.2013 18:49
tit написа:
theeconomist написа:
Но че си прасе е ясно - вместо да четеш "The Economist", четеш тъпия " The Business Week".
Там има само новини за политическата и икономическа криза в Египет.


цитирай
9. tit - Тутко,
25.05.2013 23:32
още не е измислен начин, който да ме принуди да ти пиша на ЛС!:))
Не ме кефиш, мен!
Не ме кефиш...
Кореспонденцията ми е огромна - аз НИЩО не трия. Нямам соъбщения до теб в нея.
А плоския номер - "той/тя го изтри, но аз видях" го пробутвай на някоя млада и неопитна блогърка!
Дано ти се върже някоя, Бооожеее!
От все сърце се моля да ти се върже, та да мирясаш!:):))
цитирай
10. tutko - Не лъжи, ти ми пишеше на лични, но после изтри съобщенията и сега няма как да докажа, че ми досаждаше.
26.05.2013 08:02
tit написа:
още не е измислен начин, който да ме принуди да ти пиша на ЛС!:))
Не ме кефиш, мен!
Не ме кефиш...
Кореспонденцията ми е огромна - аз НИЩО не трия. Нямам соъбщения до теб в нея.
А плоския номер - "той/тя го изтри, но аз видях" го пробутвай на някоя млада и неопитна блогърка!
Дано ти се върже някоя, Бооожеее!
От все сърце се моля да ти се върже, та да мирясаш!:):))

Няма по-опитен блогър от мен!!!
цитирай
11. tit - тутко,
26.05.2013 09:00
Изтритите съобщения изчезват в пощата на този, който ги трие.
При другия адресант си стоят и могат да бъдат прочетени винаги.
не могат да се отворят
съобщения само в случай, че блога е деактвиран
Голямо мазало правиш с тези инсинуации за ЛС тата! :D
цитирай
12. tutko - Ти нищо не разбираш!
26.05.2013 09:38
tit написа:
Изтритите съобщения изчезват в пощата на този, който ги трие.
При другия адресант си стоят и могат да бъдат прочетени винаги.
не могат да се отворят
съобщения само в случай, че блога е деактвиран
Голямо мазало правиш с тези инсинуации за ЛС тата! :D

Сега те е яд от новата тактика за първа, която приложих вчера, нали?
цитирай
13. tutko - Абсолютно вярно!
26.05.2013 11:54
анонимен написа:
Всички не сме наред B-)


Ако бяхме наред, анонимен, държавата ни нямаше да е на такъв хал...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tutko
Категория: Забавление
Прочетен: 147928
Постинги: 21
Коментари: 345
Гласове: 478
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930